otv.gif
1.gif 3.gif 4.gif 5.gif 6.gif 2.gif
1.gif3.gif5.gif2.gif4.gif

200 Ron Gratis

Parteneriat OTV & F64

Prin parteneriatul OTV-ului cu F64 tot ce cumparati prin accesarea acestui banner, veti beneficia de un discount de 2% la comanda dumneavoastra.
camere foto

Rădoi: "Vreau să plec de la Steaua"

După 8 ani în Ghencea, căpitanul stelist Mirel Rădoi, a declarat la finalul partidei cu Dinamo că vrea să plece de la Steaua. Rădoi a afirmat că acest mini-retur i-a lăsat un gust amar şi că vrea să schimbe "mediul".

"Din păcate, da sunt foarte dezamăgit de ce se întâmplă în Liga I. E la al doilea sau al treilea an când adversarii echipelor cu care ne batem la titlu bagă pe teren echipa a doua. De aceea mă gândesc serios să plec de la Steaua. Mi-aş dori să o pot face cu încă un titlu de campion. Oricum, opt ani la echipa asta îmi ajung. Simt nevoia unei schimbări. Nu am vorbit încă cu nea Gigi încă, dar nu cred însă că îmi va face probleme. Vom găsi o cale ca să pot pleca. Nu vrea nea Gigi să se îămbogăţească după mine. Hotărârea de a părăsi Steaua nu are nicio legătură cu deznodământul acestui meci. Decizia mea era luată dinainte", a declarat Rădoi.

No comments: