otv.gif
1.gif 3.gif 4.gif 5.gif 6.gif 2.gif
1.gif3.gif5.gif2.gif4.gif

200 Ron Gratis

Parteneriat OTV & F64

Prin parteneriatul OTV-ului cu F64 tot ce cumparati prin accesarea acestui banner, veti beneficia de un discount de 2% la comanda dumneavoastra.
camere foto

Nunta lui Dani Coman

Cristian Blanuta

Ce legatura au incrancenarea si "contrelele" de pe terenul de fotbal cu viata de "dupa"? Niciuna. O demonstreaza Dani Coman. Portarul "visiniilor" se va casatori pe 11 mai, iar printre invitatii sai se numara stelistii Nicolae Dica si Rica Neaga. "Mi-am invitat toti colegii de la Rapid, dar am chemat la nunta si stelisti, si dinamovisti, si craioveni", a dezvaluit Coman. Ca Rapidul a pierdut la Cluj, in detrimentul echipei din Ghencea, nu i-a impiedicat pe cei doi jucatori ai formatiei antrenate de Marius Lacatus sa accepte invitatia. Cu atat mai mult cu cat Dani, Neaga si Dica se cunosc de cand erau pusti.
Altfel, goalkeeperul echipei din Grant este la jumatate cu pregatirile pentru marele eveniment din viata sa. "Mi-am cumparat costumul, dar nu am pus inca toate la punct. Mai am multe de facut", a dezvaluit cel care la cei 29 de ani pe care-i are nu e sigur ca va continua si din vara la Rapid.
Petrecerea va avea loc la restaurantul Magic, din Pitesti, iar luna de miere... "Cred ca o voi face in Elvetia si Austria", a glumit Dani Coman. "Asta daca voi fi selectionat de Victor Piturca", a continuat jucatorul.




Cine mai asteapta verighetele



Alti trei jucatori isi vor pune pirostriile odata cu incheierea campionatului. Marius Niculae , Laurentiu Reghecampf si Vali Badea si-au anuntat renuntarea la burlacie. Toti traverseaza o perioada buna din viata lor de fotbalisti. Niculae a fost rechemat la echipa nationala, pentru care a si inscris in meciul cu Rusia, Reghecampf, datorita evolutiilor, este in vizorul lui Dinamo, iar Badea si-a indulcit patronul, salvand Steaua la meciul cu UTA, prin golul inscris in minutele de prelungiri.

No comments: