otv.gif
1.gif 3.gif 4.gif 5.gif 6.gif 2.gif
1.gif3.gif5.gif2.gif4.gif

200 Ron Gratis

Parteneriat OTV & F64

Prin parteneriatul OTV-ului cu F64 tot ce cumparati prin accesarea acestui banner, veti beneficia de un discount de 2% la comanda dumneavoastra.
camere foto

EXCLUSIV / DINAMO LA UN PAS DE TRAGEDIE!



Avionul care transport echipa Dinamo la iaşi a fost avariat la aterizare dupa ce a lovit un stol de păsări.

''Am fost la un pas de a nu mai ajunge la Iaşi. Am auzit o bubuitură, am
zis că e ceva la trenul de aterizare. Când am aterizat, ne-am
dat seama că a fost ceva grav'', a spus antrenorul Mircea Rednic.

''În delegaţia Dinamo erau 30 de persoane. Jucătorii nu au păţit nimic,
acum sunt la hotel'', a precizat şi finanţatorul echipei Dinamo, Vasile Turcu.

Dinamo s-a deplasat la Iaşi cu o cursă de linie care a plecat de pe Aeroportul Henri Coandă, în jurul orei 11:30. Cu aproximativ 10 minute înaintea aterizării, aeronava a intrat într-un stol de berze şi după ce s-a auzit o bubuitură avionul a început să se zdruncine. În cele din urmă, aparatul de zbor a aterizat cu bine, deşi a sosit cu botul serios avariat.

Meciul Politehnica Iaşi-Dinamo, din etapa a 25-a a Ligii I, se va disputa sâmbătă, de la ora 16:00, pe stadionul Emil Alexandrescu din Iaşi.

No comments: