otv.gif
1.gif 3.gif 4.gif 5.gif 6.gif 2.gif
1.gif3.gif5.gif2.gif4.gif

200 Ron Gratis

Parteneriat OTV & F64

Prin parteneriatul OTV-ului cu F64 tot ce cumparati prin accesarea acestui banner, veti beneficia de un discount de 2% la comanda dumneavoastra.
camere foto

La nici o luna de la moartea fiului sau, continua scandalul in familia lui Horia Moculescu

La nici o luna de la moartea fiului sau in Germania, compozitorul Horia Moculescu si-a dat in judecata fosta sotie pentru energia electrica consumata de ea in apartamentul din Brezoianu in care locuiesc separat. In plangerea adresata magistratilor Judecatoriei Sectorului 1, Moculescu a solicitat ca Mariana Moculescu sa-i achite 65 de milioane de lei vechi, plus cheltuielile de judecata pe care le va face cu acest proces. Compozitorul a anexat, drept dovada, toate facturile de la furnizorul de energie din anul 2005. "Eu am devenit proprietar pe partea mea de apartament de abia din iunie 2006 si, oricum, ii platesc de cand ne-am despartit, cate 200 de euro lunar pentru energia electrica. Voi aduce martori", ne-a declarat Mariana Moculescu. Femeia a precizat ca, de fapt, plateste degeaba, pentru ca sta la lumina lumanarii. "Instalatia e veche si trebuie inlocuita, dar bransamentul trebuie facut de la contorul lui Moculescu, care nu permite accesul lucratorilor", a explicat Mariana Moculescu. "Nu mi-a dat niciun ban. Mi-a platit doar doua luni de consum, in 2004", ne-a spus Horia Moculescu, care sustine ca Mariana se foloseste, in continuare, de energia electrica pe care o plateste el: "Sa fim seriosi, doar nu orbecaie prin casa... consuma. 14-15 masini de rufe pe luna ajung?".

No comments: